Is er een Omnom winkeltje?

OI ! Omnom heeft een winkeltje?!

Nee. Of ja? Of nee… want eigenlijk staat de deur tijdens de afhaalmomenten gewoon open voor iedereen nu.

Om binnen te wandelen wanneer je daar zin in hebt. Voor een babbeltje. Om je eigen doosjes mee te nemen en te vullen met omnomsels die net uit de oven komen.

Om iets extra mee te nemen, terwijl je je webshopbestelling komt oppikken of je abonnement voor je klaar staat.

Om een cadeautje te komen kiezen, een cadeaubon op te pikken, snel een pot verse advocaat te vragen…
Zo dat.

Dus nee. Omnom Patisserie heeft geen volwaardige winkel die een hele dag open zal zijn, 5 van de 7.

Maar ja, op dinsdag en vrijdag tussen 17 en 19u en zaterdag tussen 10 en 11.30u, zal de poort open staan en ben je heel welkom om te komen kiezen waar je zin in hebt.

Het ene moment zal er veel keuze zijn, het andere moment wat minder.

Allergenenvrij gebak zal aangeboden worden als dat er is, maar omwille van aparte bakmomenten (hallow kruisbesmettig) zal dat niet telkens het geval zijn.

Hoe weet je wanneer het open-atelierwinkeltje-momenten zijn? Als de poort open staat en het afhaalmoment is.

Op de socials (hier voor instagram en hier voor facebook) zal je de melding ook steeds zien staan.

En met de tijd zal er een schoon bordje aan de oprit staan als aankondiging van zulk ‘open’ moment.

Weet je het atelier niet zijn en wil je graag langskomen? Dan kan je hier het adres én de wegwijzer vinden ! Je bent kei welkom !

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *